Kā piesaistīt un noturēt jaunos talantus uzņēmumā

Parādīt saistītās lietas

2018. gada 30.oktobrī

Latvijas Darba devēju konfederācija (LDDK) sadarbībā ar COCA-COLA HBC LATVIJA organizē atbildīga biznesa konferenci, kas šogad veltīta tēmai: “Kā piesaistīt un noturēt jaunos talantus uzņēmumā?”. Konference notiks 1.novembrī, no plkst.12.00 līdz plkst.17.00, Sūkņu stacijā 196.

Konferenci atklās Latvijas Darba devēju konfederācijas (LDDK) ģenerāldirektore Līga Meņģelsone: “Darba devēji saskaras ar dažādiem izaicinājumiem, kuru risināšanai nepieciešamas jaunas zināšanas un prasmes. Viens no tiem ir cilvēkresursu trūkums, kas rosina darba devējiem meklēt jaunas sadarbības un darba formas, lai darba tirgū iekļautu tā dēvēto ‘mileniāļu paaudzi’, kuru raksturo aktivitāte, enerģiskums, strauja karjeras izaugsme, ļoti augsta līmeņa digitālās prasmes, vēlme apgūt jaunas zināšanas un prasmes darba vidē, kā arī atšķirīga izpratne par hierarhiju kolektīvā. Šādi darbinieki var būt liela veiksme, ja darba devējs prot atrast īsto pieeju un integrēt ne tikai jaunu darbinieku, bet arī pielāgot darba vidi un arī pats mainīties līdzi tendencēm.”

Pieredzē dalīsies vieni no Latvijas lielākajiem un modernākajiem uzņēmumiem – “Latvijas Mobilais Telefons”, “Draugiem Group”, “Accenture”, “Wunder Latvia”. Kā arī būs iespēja uzklausīt sociālantropoloģes Sanitas Kacubas pētījuma secinājumus par tematu “Z paaudze – zudusī vai iespēju paaudze darba tirgū?” un konferences noslēgumā Zane Čulkstēna – laikmetīgā mākslas centra kim? dibinātāja – piedāvās risinājumus – kā panākt lielāku jauniešu iesaisti un integrāciju komandā.

Dace Dricka, Coca-Cola HBC Latvija sabiedrisko attiecību vadītāja: “Atbalsts jauniešiem vienmēr ir bijusi viena no uzņēmuma prioritātēm. Lai veicinātu jauniešu iespējas sasniegt karjeras mērķus un ambīcijas, attīstot būtiskākās dzīves un uzņēmējdarbības prasmes, kā arī iedvesmojot jauniešus, kopš 2017.gada īstenojam iniciatīvu #PanākumuSkola. Mēs ticam jauniešu potenciālam, jo tieši viņi ir tie, kas sniegs ieguldījumu nākotnē, tomēr ne visiem ir vienādas iespējas realizēt savu potenciālu. Šī ir ļoti aktuāla problēma visās uzņēmuma Coca Cola HBC darbības teritorijās, tādēļ vēlamies sniegt savu ieguldījumu jauniešu karjeras mērķu sasniegšanā, kā arī dialoga veicināšanā starp jauniešiem un darba devējiem.”

Reģistrējies šeit:

https://ej.uz/abk_konference

 

Konferences programma:

http://www.lddk.lv/wp-content/uploads/2018/10/programma-web-ml.pdf

 

Par LDDK:

Latvijas Darba devēju konfederācija ir ietekmīgākā darba devējus pārstāvošā organizācija Latvijā. LDDK ir dibināta 1993.gadā, un patlaban tās biedri nodarbina 44% Latvijas darba ņēmēju. LDDK ir sociāli – ekonomisko sarunu partneris Ministru kabinetam un Latvijas Brīvo arodbiedrību savienībai. LDDK apvieno un pārstāv 114 nozaru līderus – uzņēmumus, kuros strādā vairāk nekā 50 darbinieku, un 63 nozaru un reģionālās uzņēmēju asociācijas un federācijas.

Par COCA-COLA HBC LATVIJA:

Latvijas Darba devēju konfederācijas biedrs no 2017.gada. Coca-Cola HBC ir apjoma ziņā vadošais Coca-Cola kompānijas zīmola dzērienu ražošanas uzņēmums. Uzņēmumam ir plaša ģeogrāfiskā izplatība; tas darbojas 28 valstīs, apkalpojot teju 600 miljonus pasaules iedzīvotāju. Coca-Cola HBC piedāvā daudzveidīgu tūlītēja patēriņa bezalkoholisko dzērienu klāstu šādās kategorijās: dzirkstošie dzērieni, sulas, ūdens, sporta un enerģijas dzērieni, ledus tēja un kafija. Uzņēmums ir apņēmies veicināt ilgtspējīgu attīstību, kas dotu labumu gan uzņēmējdarbībai, gan sabiedrībai. Šī nostāja ietver patērētāju vēlmēm atbilstošu dzērienu piedāvāšanu, atvērtas un iekļaujošas darba vides sekmēšanu, un tādu uzņēmējdarbības pieeju izmantošanu, kas aizsargā un saglabā vidi un dod ieguldījumu vietējo kopienu sociālekonomiskajā attīstībā.