Izsludina konkursu uz biroja administratora amata vietu

Parādīt saistītās lietas

2019. gada 24.jūlijā

Latvijas Darba devēju konfederācija – liekākā un ietekmīgākā darba devējus pārstāvošā organizācija Latvijā – izsludina konkursu uz biroja administratora amata vietu

Prasības:

  • Iepriekšēja pieredze biroja darba vadīšanā, vadības asistēšanā vai līdzīgā amatā
  • Augstākā izglītība
  • Augsta pašdisciplīna un pienākuma apziņa
  • Ļoti labas komunikācijas prasmes
  • Teicamas sadarbības prasmes un orientācija uz rezultātu
  • Augstas organizatoriskās spējas, spēja patstāvīgi pieņemt lēmumus
  • Izteikta atbildības sajūta, iniciatīva, vēlme attīstīties
  • Spēja patstāvīgi plānot un organizēt savu un citu darbus
  • Stresa noturība un pozitīva attieksme
  • Proaktivitāte, mērķtiecīgums, spēja ātri reaģēt, elastīgums
  • Teicamas latviešu un angļu valodas zināšanas, labas krievu valodas zināšanas
  • Teicamas datorzināšanas (MS Office) un pieredze darbā ar biroja tehniku

 

Pienākumi:

  • Efektīva biroja ikdienas darba organizēšana un plānošana
  • Ienākošo zvanu un e-pastu koordinēšana, savlaicīga un kvalitatīva informācijas aprites nodrošināšana
  • Lietvedības procesu organizēšana, dokumentu noformēšana, saņemtās, nosūtāmās un iekšējās aprites dokumentu reģistrēšana, dokumentu arhivēšana
  • Administratīvā atbalsta nodrošināšana vadībai un kolēģiem, precīza doto uzdevumu izpilde
  • Personāla lietvedības kārtošana, komandējumu plānošana un koordinēšana
  • Dalība iekšējo procesu un procedūru izstrādē un ieviešanā
  • Saimniecisko procesu organizēšana, sadarbība ar piegādātājiem un saimniecības preču nodrošināšana
  • Sanāksmju sagatavošana un tehniskais atbalsts

 

Piedāvājam:

  • Stabilu darba vietu un sociālās garantijas
  • Atalgojumu EUR 800,- (bruto)
  • Ērtu darbavietu pašā Rīgas centrā
  • Draudzīgu kolēģu atbalstu

 

Ja vēlies kļūt par daļu no mūsu komandas, līdz 20. septembrim sūti CV un pieteikuma vēstuli uz e-pasta adresi: lddk@lddk.lv. Sazināsimies ar izvēlētajiem kandidātiem, kuri tiks aicināti uz darba interviju.